dimarts, 1 de setembre del 2015

Dibuixant Arenys de Mar, estiu de 1990




40 anys a la cuina 
Retrospectiva 
Arenys de Mar
Estiu de 1990

Després de passar-me una temporada dibuixant peixos , mariscos i crustacis de tota mena, per decorar les parets del restaurant, i també cuiners – d’aquets us parlaré un altre dia, en relació a la publicació del meu primer llibre - , vaig pensar que tal vegada era el moment de fer un pas mes enllà, de professionalitzar-me com dibuixant. Quelcom completament allunyat del mon de la cuina i la gastronomia, el meu dia a dia, del que necessitava evadir-me de tant en tant. Amb aquesta ingènua idea, i tan solos equipat amb un parell de plomes de diferent traç i un bloc de dibuix, ben nou i gruixut, això si, vaig llençar-me a fer el carrer. L’idea era fer una sèrie de dibuixos urbans, recopilant escenes de carrer, la vida diària d’Arenys de Mar. 
L’idea era bonica, fins i tot una tan bohèmia; anar pels carrers cercant l’imatge, el moment, la situació, i traslladar-la al paper amb uns quants traços ràpids, àgils, que captessin el moviment de la gent, dels cotxes, els locals de la riera, la fabrica de Calisay, el mercat, l’esperit de la ciutat. Així va néixer la meva primera i única exposició de dibuixos : Arenys de Mar , Estiu de 1990. 40 dibuixos a tinta que per cert, vaig vendre quasi tots. Aquí teniu una petita mostra d’aquell treball.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada